More information

Overall rating: 4.81445 / 5 from 609 reviews.

AI Generated Review Summary

The Bloom Pen is praised for its comfortable writing experience, beautiful design, and stylish appearance. Customers appreciate its smooth writing, chic look, and luxurious feel, making it a popular choice for both business plans and personal challenges.

Summary topics

  • Writing Experience: 7%
  • Aesthetic Appeal: 7%
  • Handwriting Comfort: 7%

Review topics: ["color","quality","looks","addition","design","appearance","grip","feeling","material","price","pen","writes","ink","pink","use","fine","daughter","cabau","works","gift"].

Review highlights

  • "The pen writes well, feels good in the hand, and has a beautiful pink color."Mariska O.
  • "A nice addition to my bag's contents, it feels wonderful in the hand and looks beautiful."Celine U.
  • "Nice heavy quality pen!"Desi E.

Reviews

Pen

"Hele fijne pen, schrijft ook heel fijn."

Michelle B. (5/5)

Als je als volwassen vrouw

"Als je als volwassen vrouw weer terug naar school gaat, dan moet je schoolspullen hebben. Het is een fijne balpen, niet zo'n goedkoop plastic ding!"

Tamara Q. (4/5)

Eyecatcher. . !

"Fijne pen en ziet er ook nog eens fancy uit. . ! 😍"

Ilona B. (5/5)

Super pen!

"Super pen om mee te schrijven en ziet er ook mooi uit!"

Pauline B. (5/5)

Top pennetje

"Wauw wat schrijft deze pen lekker. En omdat de pen iets zwaarder is, ligt hij ook lekker in de hand"

Katja S. (5/5)

Heerlijke Pen

"Heerlijke pen om mee te schrijven. Gebruik deze dagelijks op mijn werk 🤗"

Conny H. (5/5)

Bloom pen

"Schrijft fijn heeft een blauwe kleur. Mooi en gaat lang mee"

Lena L. (5/5)

Fijne pen

"Schrijft lekker! Vaste pen thuis en op mijn werk."

Cindy H. (5/5)

Mooie, zware pen, die goed schrijft!

"Ik heb de pen aangeschaft met de verdiende punten en ben er super blij mee. Ook zonder deze punten had ik 'm gekocht. Hij ziet er mooi uit, schrijft goed en is mooi zwaar. Betere kwaliteit dan de meeste pennen zeg maar. Blij mee!"

Naomi (5/5)

Fijne pen

"Mooie uitstraling Ligt fijn in de hand en schrijft lekker"

Wilma B. (5/5)

Q&A