Heerijk van smaak en heel
"Heerijk van smaak en heel gemakkelijke bereiding. Het geeft je een zeer voldaan gevoel en is ook heel makkelijk mee te nemen voor werk en/of onderweg."
Overall rating: 4.3636365 / 5 from 33 reviews.
Review topics: ["packaging","set","tips","shaker","plan"].
"Heerijk van smaak en heel gemakkelijke bereiding. Het geeft je een zeer voldaan gevoel en is ook heel makkelijk mee te nemen voor werk en/of onderweg."
"De shakes (C&C) zijn heerlijk. De oats is niet aan mij besteed om als oats met melk te eten. Ik heb er nu wat meer havermout bij gedaan en gebruik de mix nu voor mijn havermout over night (nachtje in de koelkast), met een banaantje, rozijnen en amandelmelk. En dan is hij wel erg lekker. De fatburner is een heerlijke 'limo', de cherry vind ik wat sterk dus ik gebruik een half scoopie in mn drinkfles. maar een blijvertje. Heb de Shakespeare weer bijbesteld inmiddels. Mn drinkfles is fantastisch, die had ik er ook los bij besteld. En de magnesium is top, altijd lastig om te kiezen welke magnesium je moet nemen en deze heeft alles wat je nosig hebt in 1. Het 2 weken pakket is ideaal om wat dingen te proberen."
"Wel lekkere smaak, maar jammer dat er overal zoetstoffen aan toegevoegd zijn. Iets compleet zonder suikers zou beter zijn. Ik moet nl zelf zo veel mogelijk suiker vermijden en dat wordt met de producten dus wel lastig"
"Ik vind het e-book heel fijn om mee te werken. Het schema en de bolletjeslijst heb ik op de koelkast gehangen om ‘s avonds af te tekenen en dat werkt heel goed. De set voelt heel compleet en is goed vol te houden"
"Ik ben serieus erg tevreden over niet alleen het E-Book maar over de gehele 2-Week weight loss plan. Het heeft mij in bijna 2 weken bijna 2 kilo doen verliezen. De E-Book is een mooie houvast om dit vol te houden en echt je doel te bereiken. Niet anders dan tevreden!"
"Een overzichtelijk E Book met goede tips en weetjes waar je echt wat aan hebt en past in je dagelijkse routine. Daarbij smaken de producten zoals altijd heerlijk!"
"Fijn en duidelijk plan!"
"Heel fijn plan om mee te starten! Alles duidelijk uitgelegd"
"Ik heb het 2 weken lose starter pack besteld en dat beviel goed. Het e-book is een fijn werkboek om je op weg te helpen."
"Works perfectly on me"