Heerlijk!
"Dit is zo'n heerlijk me time momentje. Ik word er ook helemaal rustig van nadat ik dit drankje op heb! Goede choco smaak."
| Voedingsstof | Per 100 g | Per 12 g |
|---|---|---|
| Energie (kJ) | 1442 kJ | 173 kJ |
| Energie (kcal) | 344 kcal | 41 kcal |
| Vet | 6.8 g | 0.8 g |
| Waarvan verzadigd | 5.1 g | 0.6 g |
| Koolhydraten | 50 g | 5.9 g |
| Waarvan suikers | 28 g | 3.3 g |
| Polyolen | 0.0 g | 0.0 g |
| Voedingsvezel | 18 g | 2.1 g |
| Eiwitten (droge stof) | 9.7 g | 1.2 g |
| Eiwitten (as is) | 10 g | 1.3 g |
| Zout | 0.23 g | 0.03 g |
cacaopoeder, kokossuiker, lucumapoeder, kokosmelkpoeder, magnesiumbisglycinaat, cordyceps-myceliumextract, lion’s mane-extract, kaneel, reishi-extract, gotu kola-extract, zeezout, saffraan-extract, nicotinamide (vitamine B3).
Overall rating: 4.631124 / 5 from 347 reviews.
Balance+ is a creamy, caffeine-free drink with a mild chocolate taste and a touch of cinnamon. It is designed to restore calm, focus, and energy without a caffeine crash. Customers appreciate its delicious taste and the relaxing moment it provides.
Review topics: ["balance","feeling","price","taste","drink","moment","milk","alternative","substitute","chocolate","replacement","coffee","treat","energy","balance+","snack","order","effect","mixer","start","indulgence","bag","combo","beverages","boost","ingredients","dishes","cup","cinnamon","works"].
"Dit is zo'n heerlijk me time momentje. Ik word er ook helemaal rustig van nadat ik dit drankje op heb! Goede choco smaak."
"Super lekker drankje! Ik maak het als warme chocomel, maar ook met mijn ongezoete vanille wheypoeder als koude shake. Daar is het ook echt heerlijk!"
"Ik kan mij echt verheugen op een warme koffievervanger als de kinderen 's avonds op bed liggen. Mijn momentje van rust. Ik maak hem met havermelk. Zo vind ik hem. het lekkerst."
"Heerlijk om als gezondere koffie vervanger/chocolademelk te drinken. Een energie boost!"
"Heerlijke smaak. Ik gebruik het dagelijks."
"Heerlijk alternatief voor koffie"
"Smaakt heerlijk, je proeft een beetje kruiden en idd ook champignons vind ik. Je wordt er rustiger van. Drink het een paar keer per week."
"Lekker en makkelijk mee te nemen! Voor elke dag!"
"Mijn chocolademelk momentje! Heerlijk romig, lost goed op."
"De balance+ is echt ontzettend lekker. Ik maak hem elke ochtend met kokosmelk. Een perfecte start van mijn dag. Ik was bang dat het bitter zou zijn, maar het smaakt echt heel lekker. Ook het beetje kaneel erin maakt hem net even anders dan andere cacao's. Ik ben fan!"