Werkt goed
"ik ben bijna 45 en de vage klachten beginnen, ik ken mijn lichaam goed en weet dat de klachten bij hormoonwisselingen hoorde. Ik ben vorige maand begonnen met deze capsules en ik merk dat ik mij mentaal stabieler voel, menstruatie was dit keer normaal. Ik weet dat het gebruik van oa monnikspeper wat tijd nodig heeft (paar maanden) om echt goed zijn werk te doen. Maar het verschil was bij mij al te merken en ik zal deze capsules vanaf nu dagelijks blijven gebruiken."