Ideaal voor onderweg
"Hele leuke handige shakebaker, drinken blijft lang koel. Shake elementjes kan er uit gehaald worden. De dop vind ik er wat goedkoop uitzien, de kleur is niet zo mooi als de rest"
Overall rating: 4.661431 / 5 from 2292 reviews.
The Bloom Shaker is a stylish, durable, and leak-proof stainless steel bottle with double-walled insulation, praised for its beautiful color, high quality, and ability to keep drinks at the ideal temperature for hours. Customers appreciate its sturdy design and the fact that it stays refreshingly cold.
Review topics: [size, fit, color, addition, weight, quality, material, feeling, looks, design, appearance, service, fun, grip, plastic, pieces, weather, delivery, price, shaker, cup, stays, drink, bottle, use, cap, works, lumps, mixer, thermos].
"Hele leuke handige shakebaker, drinken blijft lang koel. Shake elementjes kan er uit gehaald worden. De dop vind ik er wat goedkoop uitzien, de kleur is niet zo mooi als de rest"
"Fijne vervanger voor de plastic shaker! Vind het wel onhandig dat de dop eraan vast blijft zitten. Als je drinkt kan dat wat op de dop blijft zitten dus op jou lekken!"
"De shaker is kwalitatief erg hoog en ook makkelijk mee te nemen. Ik heb er diverse soorten shakes in gehad en het werkt perfect!"
"Top product. Enige nadeel is dat er vaak wat van de shake in de dop zit, wat vervolgens met het drinken ernaast loopt"
"Love the shaker and it holds cold drinks really well!"
"Fijne fles. Sluiting top, voelt veilig. Het netje aan de binnenkant is ovaal vormig, beperkt mij wel in het aantal ijsblokjes dat ik er in kan doen. Maar verder voelt als fijne stevige fles die lang koud blijft."
"Zo mega handig koud blijft ook echt koud en warm heerlijk warm. Hanig dat er een shake deksel op zit met drinktuit. Voor mij had wel net als bij de flessen ook hier een lint aan vast gemogen om hem makkelijk mee te dragen."
"Gekocht voor onderweg en om zo meer te drinken. Fijn want blijft goed koel en de hoeveelheid is top. Ook de shakes gaan top!"
"Super sexy mooie zeer handige beker helaas ging ik voor de cherry kleur maar tot op heden uitverkocht dus heb nu een roze tot ik de cherry erbij kan kopen het handige is dat je het warm en koud kan meenemen"
"Ik ben heel tevreden van de shaker. Ik doe ze in de vaat en dat lukt perfect, enkel is (volgens mij door de vaat) het ijzeren stukje op de dop los gekomen. Vormt geen probleem, dop is nu volledig plastic. Goede shaker, poeder mengt makkelijk, kan voldoende drank in. Opgelet als je iets te veel in doet en gaat schudden dan kan ze wel lekken. Is ook gewoon een hele mooie fles."