Verslavend!
"Heerlijk die matcha mango! Zeker geen overheersende mango smaak!"
Overall rating: 4.703349 / 5 from 627 reviews.
Crispy Bars are a delightful snack option, offering a crispy crunch and rich flavors. Loved for their delicious taste, low sugar content, and high protein, they are perfect for on-the-go or post-exercise snacking. Each bar is gluten-free and high in fiber, making them a healthy indulgence.
Review topics: ["size","texture","structure","bar","light","taste","snack","treat","bite","filling","chocolate","brownie","aftertaste","crispy","lemon meringue","husband","craving","crunch","variant","cream","heart_eyes","feeling","strips","recommendation","vanilla","protein","alternative","content","replacement","order"].
"Heerlijk die matcha mango! Zeker geen overheersende mango smaak!"
"Ik had de matcha mango bars al geprobeerd en dus wilde ik de crispy bar ook proberen in de vanille versie. Super lekker qua smaak en vult goed als tussendoortje waarbij je je niet schuldig hoeft te voelen. Nieuwe verslaving 😀"
"De bars zijn heerlijk en vullen erg goed. Het is een heerlijke traktatie bij de koffie maar ook als lekker tussendoortje als je even trek hebt."
"Lekkere snack. Voorziet echt wel in de behoefte om even wat chocolade te willen eten. Goede volle chocolade smaak, lekkere structuur. Echter vind ik, ook dit, wederom te zoet. Ik krijg geen hele reep op, dan ben ik echt misselijk."
"Superlekkere smaak en vult goed! Neem deze vaak als tussendoortje aan het einde van de middag of rondom sporten!"
"I actually like the brownie one more then the lemon, great bars, fill you up good"
"Heerlijke bars, alleen jammer dat er heel veel verzadigd vet in zit waardoor het voor mij, met hoog cholesterol, niet goed is om te eten."
"De reep is echt lekker, lekkere crunch en chocoladesmaak en goed vullend tussendoortje"
"Ten eerste zijn ze super lekker, en daarbij vullen ze ook nog is. Zit na zo’n reep echt vol en pak daardoor geen andere dingen"
"Ik heb zowel de chocolade als de lemon merengue gekocht en ze zijn allebei heel erg lekker! Ik ga ze zeker nog een keer bestellen als ze op zijn."