More information

Overall rating: 4.414634 / 5 from 123 reviews.

AI Generated Review Summary

Customers appreciate the 14-Day Weight Loss Plan for its delicious and easy-to-prepare meals, clear and adaptable plan, and tasty recipes. The support and start to a healthier lifestyle are also highly valued.

Summary topics

  • Customer Support: 6%
  • Meal Deliciousness: 3%
  • Recipe Deliciousness: 13%
  • Healthy Start: 5%

Review topics: ["weight","packaging","support","feeling","taste","plan","recipes","dishes","shaker","meal","start","works","explanation","schedule","appetite","chocolate","boost","craving","2 kilos","tips"].

Review highlights

  • "There are useful and helpful tips and dishes in it that really provide support"Marieke M.
  • "Nice and clear support plan."Saskia h.
  • "Delicious taste, gives a good feeling to start the day"Agnes P.

Reviews

Doet wat het moet doen :-)

"De weight loss support zorgt er echt voor dat ik geen trek heb in zoetigheid en de high protein meal is echt een goede maaltijdvervanger. Ik maak er vaak een shake van en smaakt echt heerlijk. Ook de recepten die bij het plan zitten zijn makkelijk te maken. Ik ben denk ik nu ongeveer 2,5 kilo kwijt, dus top!"

Mariella K. (5/5)

Heel fijn!

"Het 14-Day Weight Loss Plan van Cabau Lifestyle is een fijne kickstart, vooral dankzij de producten die erbij zitten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eetplan zelf niet heel zorgvuldig heb gevolgd, maar de bijgeleverde producten heb ik wél trouw gebruikt. Deze hebben me geholpen om minder honger te hebben en bewuster te eten. De combinaties van de shakes en de Weight Loss Support werken voor mij het beste. De opzet van het plan is overzichtelijk en motiverend, waardoor je makkelijk kunt starten en zelf kunt aanpassen aan je eigen voorkeuren."

Danique B. (4/5)

Voel mij lekkerder

"Heerlijke shake als ontbijt,een uitkomst voor mij omdat ik nooit ontbijt. Vele shake’s uitgeprobeerd maar deze is top"

Fatima C. (5/5)

Superr

"Superfijn! Werkt goed de profein meal en weightloss in combinatie"

Danique B. (4/5)

Fijne lekkere producten!

"Fijne lekkere producten!"

Janneke L. (5/5)

Alles in 1

"Goede uitleg en lekkere recepten"

Tania V. (5/5)

Heel goed!

"Dit plan heeft goed gewerkt voor mij. Een duidelijke omschrijving van het weekmenu en alles wat er bij komt kijken."

Joy S. (4/5)

Prima

"Op zich prima, maar de gerechten waren nogal simpel. Wat niet erg is maar ook de uitleg ervan, ontbraken soms tijden of temperaturen etc Beetje onvolledig dus"

Eline F. (3/5)

Fijne producten! Echt een aanrader!

"Fijne producten! Echt een aanrader!"

Claudia B. (5/5)

Goed begin van de dag,

"Goed begin van de dag, lekkere smaak."

Silvia W. (4/5)

Q&A