Ik ben momenteel in de
"Ik ben momenteel in de overgang 50 jaar en ben dit gaan proberen om al het leed wat bij de overgang hoort wat te verzachten . Ik merk wel dat mijn moodswings minder zijn en de scherpe randjes wat er van af zijn van alle klachten. Ook merk ik dat mijn buik wat rustiger is. Kortom ik ben tevreden 😊"